Lees pagina voor

Contact en openingstijden

Maak voor een bezoek aan het gemeentekantoor een afspraak (Deze link gaat naar een externe website).

We zijn op afspraak geopend van:

Openingstijden deze week
Dag Openingstijden
Maandag 17 februari 8.30 - 16.30 uur
Dinsdag 18 februari 8.30 - 19.30 uur
Woensdag 19 februari 8.30 - 16.30 uur
Donderdag 20 februari 8.30 - 16.30 uur
Vrijdag 21 februari 8.30 - 12.30 uur
Vandaag (zaterdag 22 februari) Gesloten
Zondag 23 februari Gesloten
Openingstijden volgende week
Dag Openingstijden
Maandag 24 februari 8.30 - 16.30 uur
Dinsdag 25 februari 8.30 - 19.30 uur
Woensdag 26 februari 8.30 - 16.30 uur
Donderdag 27 februari 8.30 - 16.30 uur
Vrijdag 28 februari 8.30 - 12.30 uur
Zaterdag 1 maart Gesloten
Zondag 2 maart Gesloten

Afhalen aangevraagde documenten

Aangevraagde documenten (paspoort, ID-kaart en rijbewijs) kunt u tijdens onze openingstijden zonder afspraak afhalen. Meld u hiervoor bij de receptie. Neem alle legitimatiebewijzen mee die u nog in uw bezit heeft (ook als deze tussen aanvraag en uitreiking zijn verlopen).

Telefoon

E-mail

Ons mailadres is info@zaltbommel.nl. Vermeld alstublieft uw naam, adres en woonplaats in de e-mail.

Bezoekadres

Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel

Wilt u langskomen? Maak dan een afspraak.
Bij gebruik van een navigatiesysteem voer ook onze postcode in.
Er is op het parkeerterrein bij het gemeentekantoor een openbare elektrische laadpaal voor uw auto aanwezig.

Het gemeentekantoor is rolstoeltoegankelijk.

Postadres

Postbus 10.002, 5300 DA Zaltbommel

Melden

Als u schade ontdekt of een vraag heeft over de openbare ruimte dan kunt u dit digitaal melden via Melding leefomgeving (Deze link gaat naar een externe website). Bijvoorbeeld bij gesprongen riolering, overhangend groen, kapotte stoep of straatverlichting. Geef in de toelichting duidelijk aan waar de melding over gaat.

Social media

Contact met het college

Op College van burgemeester en wethouders leest u hoe u met leden van het college in contact komt.